piss!

alltså du vet verkligen hur man är elak och du vill verkligen göra mig avundsjuk, du tycker det är roligt, du tror inte att man tar åt sig och känner sig utfryst, fyfan säger jag bara!! och du är själv så j'vla avundsjuk så det inte är sant, hej du är osäker! I don't like you!

men hej jag är glad för att jag ska till Rebboo på lördag (: <3. ska bli skönt att slippa vissa andra! jaja men ialf sen asså jag fattar inte ett piss på musikteorin, han tror att han inte behöver lära mig lika mkt bara för att jag råkar spela piano :P JAG KAN INTE ! sen så tränar jag aldrig, fattar ju inte o sen kommer jag jämt på det försent :/ sen är det nationella prov imorn, går ju inte o förbereda sig men ja vi får se hur det går (a) alltså hata att vara glad i stort sett hela dagen och sen ba allt poff pang som är man nere igen 
:( ååååhhhhh du är så dum! ska gå o lägga mig tidigt idag så att jag kan tänka klart imorron, tjingtjong.

åh o så har jag ba såå ont i ryggen :| pga av dansen igår, det är inte så skönt kan jag tala om. hej deppinlägg men vadå :P jag måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0