skridskotime ;D

HAHAHAHA jag vet fett snygg bild ! xD
men iiih vi skulle åka skridskor idag med skolan nanana
och jag är ju verkligen bäst på att åka runt på isen dära hihi ^^
nej men allvarligt jag ser fan ut som bambi för när jag ska stanna
lr vadå när jag kan ju inte STANNA117812-84 haha ja liksom då åker jag rakt
in i sarjen höhö eller så snurrar jag runt tills att jag tappar all min
fart! xP hahahaha då vet ni det, och vi ba körde bandybrännboll xD
det var askul haha o Maria ba när hon skulle fånga bollen *pladask* sa det hahhaahahhaha åh jag dör xD HAHAHA! weey o så när vi var innelaget så var jag tvåa att skjuta o så tänkte jag , nu ska jag minsann springa (nej jag menar ÅKA hahahah) järnet! ;O haha och så när jag hade kommit till andra HANDSKEN haha ja det fungerade som kon mm hahah då skrek Kjellan att jag var brääänd -.-', HALLÅÅ jag visste inte att brännplattan var innebandymålet liksom xD HAHAHA jaja så det kan gå va x) höhö.

 

Iih sen så känner jag mig redigt duktig! :D har gjort massa läxor o så men jag ska göra mer, tro mig ^^ hihi men det var nog allt haha tack för mig ! <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Men jag tycker att du var duktig på att åka (:

2007-02-28 @ 19:14:35
Postat av: Jessica

Hur fick du bilden sådär bredvid texten? :O (a)

2007-02-28 @ 21:49:52
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Lisa

åh du har fixat klockan! WHIHOU (L)

2007-02-28 @ 22:12:37
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Rebboooooooo

guu va fint bild, da snyggast hjälmen hahaah xD

2007-03-01 @ 00:59:04
URL: http://rebboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0