sunny day :)

åh alltså hej vad härligt, den här dagen känns så bra på nått sätt..liksom det är sol ute ! (a) haha den skiner och imorse var det värsta mysiga, lyste in överallt ouwh ^^ så då tog jag lite kort sådär, juste ni får gå in o checka min bilddagbok ist för jag kan knappt lägga in bilder här om jag inte skapar nytt inlägg :P men jag vill liksom ha bilderna isär eller så kanske jag tar ETT kort på allt jag fått, o lägger in här, jao så får det nog bli men annars ni kan iaf gå in o kolla den hära http://loovemusiic.bilddagboken.se/ och kommentera gärna oxå :) då blir jag glaadisch (a). jo just nu så har jag precis duschat, det är skönt det med, har eller jag tror att jag har bestämt låt till mitt gymnasiegrejs, nu är det bara själva grejen me o klippa låten så att den blir två minuter, nån som kan? xD haha öh men det ska nog fixa sig :P sen ioch med det så skrev jag i lite på min ansökningslapp så jag tror äntligen att jag har bestämt mig! :D aah härligt assåå ;P huhu mm men japp syrran kommer hem sen oxå :D så ska vi väl kolla på melodifestivalen ikväll..jepps det ska bli mysigt (:       tjoo sålänge..!

om en vecka ska jag till Rebboo :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Aw tack Chrissy ! (L) Och jag älskar när du kommenterar ^^ Det är så snällt :D (L)

Jag har typ blivit emot Anna book sen så ska det låta :O Gillar inte hennes Barbie wanna be röst (a) hahaha .. ^^ Men det blir kul och se ;D

HALLÅÅ BTW ! Kommer du till Stockholm? :O

2007-02-03 @ 18:32:34
URL: http://mickstativ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0