torr!

alltså jag ba kände på min haka nyss haha normalt va xD mm men jag är värsta torr! :O iih "/ jättescary ju det känns som typ knäckebröd lr nått xD HAHAHA men allvarligt! jag måste smörja in mig med nått riktigt riktigt DRYYYGT höhö ne men såhär kan jag ju inte ha det, jag och min torra hy -.-. nu har jag duschat oxå ;D haha men det är ju typ därför jag blir torr haha lr det finns många orsaker hehe men vi behöver inte tala mer om det :P. öhm halv fem så ska jag på dans och innan det så ska jag göra min matteläxa! kanske spela och sjunga lite oxå eller det är faktiskt ett måste, men mm min dag typ och så ba äre skola imorn :| ILLLAAAA jag vill ju fortfarande ha lov! -.-. Weeheey o sen ba väntar jag mail från Tv3 haha ellerhur Sara? ;) men jag har inte fått ngt än :O dålig stil ju! jag lyckades faktiskt se måndagens och tisdagens program :D så du vet liksom ^^ men du har ändå tre program att berätta om haha (a) spännande. haha och igår innan vi hade åkt hem så ba fick jag typ 20 tomma sms från Sandra hahahaha jag menar nödigt lixåååmm HAHAHA xD håll koll på knapplåset nästa gång lille vän ;P.  ne men nu ska jag avsluta hära haha, SEE YAAAAAAAA FOKS, TJEEENIISS <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, chrissy då xD silvriga blommor är det. MEN HALLÅ, dom är ju inte speciellt vackra alls ju! haha, du säger bara så för o göra mig glad, men vetu DET FUNKAR :D tack (L)

2007-02-25 @ 13:58:24
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Lisa

haha, aawh, du är så snäll :) TACK! liksom, det glädjer mig eller nått xD haha, ja, det ser ut som ljusblå :O läskigt. haha xD

2007-02-25 @ 14:26:34
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Sara

men hallå, ja det måste komma snart. tv3 är så seeega *snark* xD haha, men annars får du&jag åka till den där gubben/gumman & snacka alvar öga mot öga för dom måste väl bo nån stans? xD haha, typ. eller ligger det på nån station som radiostationer och sånt :)

2007-02-26 @ 21:50:01
URL: http://klompa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0