trött

haha alltså snart faller mina ögonlock ner xP seröst jag är HUUUUR trött somhelst! xD haha borde gå o lägga mig faktiskt, har dans imorron tror jag :| haha och förra gången jag var där så liksom fick jag skitont i ryggen! den stilen vi dansade då var ragga haha och HEJ MIN RYGG GICK TYP SÖNDER! -.-' men det var ganska kul iaf (a). mm som ni ser så har jag gjort en helrenovering med min blogg höhö x). men som ni ser så fungerar inte klockan hahaha det är ju bara jag som har sån tur asså xD det är inte klokt xD HAHAHA det är nästan kul ju -.- lr inte. men jag gillar färgen och allt hihi ^^ ÅÅH och idag fick jag brev från De Geergymnasiet iih jag är sååå NERVÖÖÖÖS :| liksom min dans jag kommer ingen vart, måste verkligen komma igång annars är jag fullkomligt död, jag lovar, och då får jag väl gå på Bergska i tre år men wtf det funkar det med, tror faktiskt att den skolan är bättre förutom att dem inte har dans dårå ;P. hehe MEN HARE ALLA, GONATTIIISCH! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0