26 januari, sweet sixteen ^^

HALLOOOOOW :D haha nu är jag hela sexton VINTRAR ! ^^ iihh.

okej imorse så blev jag uppvaktad av my parents, fick en ny skiddress, sänglakan, smycken, kläder, väckarklocka m.m :)
sen efter det så ringde madde och typ sjöng "happy birthday to you.." yeah en liten version men fint! ^^
haha sen ba "vi åker nu" haha (hon skulle hämta mig) aa, då var det plugget, tack ni som sjöng för mig i matsalen (a) xD HAHA, det var fiiint. sen så när vi satt i datasalen så plötsligt började det vibrera haha och Jessica smsade :) <3 åh älskling tack!!! :D sen efter maten så hade REBBOO DARLING smsat! ;) <3.
jag tycker att syslöjden går så långsamt nu när jag håller på med mitt förkläde, hinner ju typ med en kant varenda gång :O ajja :P sen buggade vi på gympan! :D ååh det är så kul x). sen efter svenskan så skulle vi gå i tåg ner till centrum till manifestationen för förintelsen, mm vi visade att vi brydde oss. SEN så kunde man gå vidare till Bergska (en gymnasieskola) och lyssna på en massa band, hihi ett skulle jag vilja sett , REBBO - han är med där (a) du vet S höhö xD.
men jag och mamma drog till norrköping så var det ju bestämt ;) så gick vi och fikade med syrran, shoppade lite och sen så händer det, bilen startar inte :O jag ba WHAT!? yeah kul liksom -.-' men vi kom hem iaf ;D haha! och nu så har vi precis ätit, syrran och hennes pojkvän (: och snart så blire efterätt. jupps så nu ska jag dra mig meen hörni , TACK ALLA SOM GRATTAT MIG IDAG :).

PUSSOKRAM! <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

ååhh, men jag försökte ju ringa men ingen svarade juuh ! nu får jag värsta dåligt samvete :(

2007-01-27 @ 16:00:55
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0