ångest

åh hallå snart ska jag in till norrköping för ännu en titt på de geer gymnasiet, mamma kunde inte följa med förra gången så nu så får jag förmodligen veta lite mer. men jag är typ nervös :S usch inget o vara nervös för egentligen men det är allt runtomkring, men jag tror jag har bestämt mig, i alla fall det är bara det att det ska bli jättepirrigt att visa upp sin egna dans..om man nu kommer på nån :O shit "/ men aa jag återkommer sen om hur det gick höhö xP. tjing !

20.42

Tjoo nu är jag hemma igen, yeah vem bryr sig :P men iaf, jag är jättesplittrad om nån ville veta! Jag vill inte välja gymnasium, det är bara krångligt och man måste tänka på så mycket, hallå man är bara 15 liksom och ska göra livsavgörande val TYP -.-' men mm jag är ialf inte lika säker nu som jag var förut tror jag inte...efter att ha besökt skolan lite mer ingående så känns det liksom inte helt bra i magen eller vad man ska säga (a) ajja så äre, jag måste iaf bestämma mig snart "/..
tjosan <3

dagens drog - the cranberries "zombie"

Kommentarer
Postat av: Lisa

i couldn't agree more.. ;/

2007-01-23 @ 21:27:04
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Madeleine

daaah snart 16 juh! >.

2007-01-24 @ 22:47:11
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0