brunbollar ^^

hahahahhaha nu har vi bakade afrobollar xD nej men CHOKLADBOLLAR, (a) iih haha ehm men asså , Jessica ville inte bli kladdig -.- dööh så men jag offrade mig och så blev det rååååsa pärlsocker ! ^ bara för att jag kom på att vi kunde baka, dem har ingen fantasi. Dem ba: ååh när stänger affären typ jag vill ha choklaaad. men då bakade vi chokladbollar. DING (i) så nu ska vi kika på filmen vi måste ha ngt sött o äta till, "highschool musical" och Lisa som ÄLSKAR Zac Efron xD kul att retas huhu hon ba igår satt o råkollade in en massa bilder på han o sparade säkert 1000 st :P men aahtyp "ååh hans ögon!.o men kolla hans ögon o armar och ååh o iih kolla bröstvårtan! XO" HAHAHAHaHahhahahahaha xD höhö omg.. okej nu blev det här inte bra men hej jagär inte bra på o skirva blogg? hehe pusspuss x).

Kommentarer
Postat av: Liisa

HALLÅÅÅ, alla komemr tycka jag är värsta perv nu .. OCH NEJ, HALLÅÅ, DET ÄR JAG INTE. NEJNEJNEJ... 8-)

2007-01-03 @ 03:19:26
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0