Deprived

117812-54Åh vi såg Deprived igår! Dem var så otroligt söta och blyga ;) haha, men vi pratade litegranna iaf, väldigt lite xD. MEN DE VANN! iih tack vare oss, haha nja men vi var väl en av orsakerna ^^ iih så nu har de gått vidare i tävlingen,
grattis killar! :)


15.04
haha det började med att vi tog bussen in, efter det åkte vi spårvagnen upp och satte oss på donken för det andra var stängt, :P höhö men haha där var värsta konstiga "damen" haha det var en unge där utanför som sprang och jagade fåglarna, xD haha och hon ba springer fram och dunkar på fönstret och gör npn gest att hon ska sluta :S alltså sen så stod hon i varenda fönster o blängde på alla som var vid fåglarna haha, snacka om överbeskyddnade! :O let's call her the BIRDLADY x) huhu ;P hon var iaf väldigt konstig xP satt och målade naglarna oxå. sen så blev vi sugna på lite mcflurry så såklart fick jag gå fram och beställa...

jag : hej tre st mcflurry :)
han i kassan: 3?! :O :O
jag : eh ja (a) -.-'

HAHA men hallå jag kanske var hungrig! inte xP hahah! men iaf så sen efter det så skulle vi ta spårvagnen dit vi skulle och titta på banden ;) där vi stannade, så fick vi gå lite tills vi var framme men det var inte så långt ^^ sen ba frågar jag vart fan kan den där fritidsgården ligga då, går o letar.. madde: haha det står ju fritidsgård där xD
ööh hej jag är trög (a) jao sen ville inte jag gå in för vi var så tidiga liksom, skämmigt x) haha så vi fick stå o frysa, haha vi gömde oss bakom ett par buskar hahahaa ingen fick se oss xD men sen så gick vi in vid klockan 7 ungefär, aa och så står dem där o kollar :O (Danne)  o vi ba står i dörröppningen, vet liksom inte vart vi ska ta vägen och så känner man att dem glor ju :| haha, men vi satte oss där i typ hallen en stund aa och sen så gick Björn ut från toaletten, iih så söt han var! :O ao sen så skulle vi gå på toa oxå, och så var man tvungen att ha en nyckel från cafét, och den var SÅ BIG ! haha alltså saken den satt i xD HAHAHA...öhm 8-) jaa där utanför i hallen så var det några ungar som satte på dynghög musik, hej ont i öronen xD haha :P men sen så gick vi ner och kollade på banden, och Deprived spelade som nummer två och dem var B Ä S T ! helt klart, iih såå braaa ;D sen så tänkte vi att vi går runt lite o så ba går vi på dem ;O, höhö och dem visste inte vad dem skulle säga och inte vi heller , men jag ba: heej *rodnar* haha o sen var det en av dem som svara men jag vet inte vem xD, så sa Anna va bra ni va :D och dem ba tack tack o sen har ni röstat då? jag ba JAAA har vi redan gjort! *jättestolt* hahah ;P mm det var väl det enda. japp sen så knallade vi till spårvagnen och åkte till bussstationen som hann åka iväg innan vi kom, HEJ INTE LYCKA! -.-' men aah så vi stod ytterligare o frös där i några minuter haha vi fördrev tiden med att försöka värma upp oss. slå ner istappar, tog kort xD haha ja massa men SHIT VA KALLT DET SKULLE VA DÅ! :| SEN kom Madde på att vi kunde gå bort till MAX hamburgare, hej vi fick gratis the! haha (a) varmt o gött,  SÅÅ kom bussen och vi åkte hem (: det var en trevlig dag tycker jag. tihi TJABBA! <3

Kommentarer
Postat av: Rebboo

chrissy är kääär chrissy är kääär xD

2007-01-28 @ 16:35:13
URL: http://Rebboo.blogg.se
Postat av: Chrissy

MEN SSCHSSS! xD

2007-01-28 @ 16:46:08
URL: http://christiine.blogg.se
Postat av: Jessica

Nej men gumman det är lugnt :)

2007-01-29 @ 15:47:23
URL: http://mickstativ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0