.

ehm alltså hallå..ORKA skriva här! Men jag gör det ändå så att ni ska få något nytt att läsa haha även om inte det här är det minsta kul ;P men ah jag ska försöka att sammanfatta min dag ialf :).

SKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLA hahah xD

piano, kör, teori (det bör även tilläggas att våran nya körledare är något konstig sådär :S höhö..) vår andra är mammaledig.

sen har jag hämtat cykeln och cyklat hem den. xP

jag har ångest för gymnasiegrejjsen me.

sen ba så är det prison break ikväll :) ngt kul att se fram emot iaf. yeah

....och på tal om PB så Rebboo om du läser det här..I MISS YOU! vi pratar nästan aldrig längre och liksom jaa, hallåå :( <3

SENARE:

de e inget prison break idag :O UPPEHÅLL!! xD åh hej min kväll blev rutten men ajja, gå o lägga sig kanske.....

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gymnasigrejen är sjukt jobbig, håller me :O

2007-01-15 @ 20:31:17
URL: http://mickstativ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0