film (:

dagens egobild haha x)

117812-50

okej då har jag varit ute o flängt lite again ^^. egentligen skulle vi åkt in till norrköping och watchat bio men efter som att jag vaknade en halvtimma innan bussen skulle gått så struntade vi i det (a) höhö men ist så   hyrde vi en fiilm ;D "just my luck" den var bra! och rolig x) haha, det var kul när Maria satt o smågarvade hela tiden huhu xP jauu sen så tyckte Hanna att det var väldigt störande att jag satt o skakade på benen så helt plötsligt börjar hon slå mig med kuddarna ;O öhm då blev det krig! mohaha och det slutade med att jag låg på golvet med världens frilla xD haha och Hanna ihopkurad i soffan, eh hehe Maria satt och aktade sig i ett hörn xD hahaha, yeah it was kind of fun actually ;). sen efter det fick jag skjuts hem av hennes daddy, då skulle vi äta :P mhm och det blev glass efter oxå (a) namnam hihihi ^^ så nu är jag typ proppens mätt hära..illa xI nejdå min mage kan behöva vila faktiskt ;P. nu så ska jag väl försöka lägga in alla mina kläder som jag så fint har lagt i högar ^^ HAHA, vi får se hur det går med den saken men mm jag kanske återkommer sen. tjingelingen ;D


och bara för att jag har fastnat på två låtar xO

girl talk, Dhani Lennevald.

theese boots are made for walking, Jessica Simpson.

Kommentarer
Postat av: Jessica

aw hjärtegryn x) (L) TACK :D

2007-01-21 @ 16:15:45
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Lisa

åååhh, DHANI . (a) (L)

2007-01-21 @ 22:47:26
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0