FRI - DAG ^^

117812-47 

HAHA yeah, jag har lekt lite med mobilen (a) uhuuu men jaja. snart ska jag iaf laga lite mat åt pappsen och mig, mamma skulle tydligen bort ;S höhö. men så är det ibland. :P och jag har ätit alldeles för mkt godis ;o så nu är jag mätt och har ont i tänderna :/ jii men öhm jag har inget kvar till kvällen , hallå katastrooof :|
sen klockan åtta så är det antingen "SÅ SKA DET LÅTA" eller "LET'S DANCE" hum..svårt val alltså :O men jag ska nog kolla på Så Ska Det Låta  för Olisen ska vara med idag, så får vi spela in det andra haha förhoppningsvis så gör vi så. ;P men nu blire hamburgare dårå ;D huhu ciaaooobaoo, ha en trevlig evening foks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0