hey day!

aah så kom jag hem nurå för en stund sen. haha x) *interessant*
ska iväg till sånglektionen lite senare om sisådär en timme :P
haha jag måste bara skriva ner en grej som hände i skolan  today xD
vi skulle knalla iväg till svenskalektionen o så ba går jag rakt in i en dörr (med flit)
hahaa aa och så tror Maria, Anna och Madde att jag inte visste om den 8-) haha!
Ja men det roliga var eller alltså mm dem började ju asflabba  -.-'  xD hej jag missade att
jag höll in en nyvässad blyertspenna som ba åkte rakt in i magen på mig! :O AAJJ säger
jag bara ;P hallåå och dem ba skrattade -.- haha men iaf det såg nog rätt så kul ut (a)
men så nu har jag värsta hålet där :O :O :O hahah typ xD nejmen aajj,!! ^^

PUSS.

later..
hahah hej nu har jag varit på min sånglektion och sjungit, hahaha logiskt -.- men mm sen så skulle jag fika lite med Anna (a) eh..ja sen kom hennes boyfriend x) haha han va kul xD måste jag säga..;P men aah måste göra matte ooch franska tror jag allt, tröökigt men sånt é livet sometimes :/ sen fryser jag som bara den!! :O fast nu håller jag på att tina upp mohaha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0