jessica&lisa <3 tack för de här dagarna!

huhu ^^ hallååå jag har haft tre jätteunderbara dagar med er tjejjor!! oj vad jag har skrattat alltså hahahahh xD ååh liksom ba: chokladbollar , "klasar" , bamse xD, zac efron :) , high school musical!, Lisas mördarblickar xD och allt fnitter på nätterna^^
´HAHA  och Lisa du är så rolig! xD du och din Zac Efron ^^ aaw ;D o jag ba hittade massa snyggingar i bakgrunden hahah o Jessica med sin Afromusse xD HAHAHA jag tror jag dör så klockrent hehehe (a) men åh det var iaf jättejättejätteroligt att få träffa er o allt, äta currymacka me :D sen man luktade faktiskt rätt så länge curry efter de ;P hahaha yeah men jag hoppas att jag kan lägga ut lite bilder sen :) iih och jag bara saknar er nu "/  åh juste och nu kan vi varenda liten detalj i filmen high school musical som vi såg typ 4 gånger på två dar x) haha liiksom, den måste ses med er nu :O jag bara saknar er jättemkt när jag lyssnar på låten, buhäää :'( men ajja hoppas det kan bli en återgrejj på tvåan :D hehe pussokram! <3

 jag älskar er guys!  och jag saknar er redan "/ <3

sen ba kommer Rockbjörnen, ååhh :D <3 <3

kopierar från Jessans blogg ^  bara för att det var såå kul! xD hahahhahaa...

01.41
Lisa
- OOOJ!! vad mkt dammråttor jag har under min säng :O
Jessica - Mmm, den där heter KLAAAS *pekar*
Chrissy - ASG* HAHAHAHAHAHAHAHAAHA
*kort paus*
Lisa - HAHAHAHA, vad saru att den hette? KLAS? HAHAHAHA ... döp mina tår också!!
Jessica - Men, nu kommer jag inte på nått mer roligt ..
Lisa - Meeh HAHAHAH
*kort paus*
Chrissy - Min pappa heter Klas.. fast med C. 8-)
Lisa & Jessica - HAHAHAHHAA

*Lite senare*
Lisa - Nu måste jag ta kort på alla 'Klasar'
Chrissy - HAHAHAHAHAHAHA !

Lisa - Tänk .. nu äter vi rått ägg *syftar på råa ägg*
Jessica & Chrissy - *ser allmänt förrvirrade ut*
Jessica - Rått ägg? *syftar på en råttas ägg*
Chrissy - JAHA ! Råttägg ..
Lisa - Ja råttägg
Jessica - RÅTTÄGG!??
*efter en stunds tänkande*
Jessica - JAHA !!!

Jessica - Värsta stor mun han har
Lisa - Men det är ju bra ...
Jessica - Haha bara för att du ööh .. hångla
Lisa - Meeh, min tunga är ju inte sådär stor

Lisa -
Zac har värsta fina namnet ..
Chrissy
- Va vadå :O vem är Zac?
Lisa - *mördarblick*

Lisa - Vad heter det , sånt man blandar cement i ?
Chrissy - Cementblandare..?

G-O-D-R-A-M-A-G-R-O-U-P-EXCLAMATION POINT -  värsta sööööta !! (a) ni måste bara se hans min o allt xD iih  och M:et mee, han é oxå assöt!! <3

sen Jessans telefeonsasmtal till pizzagubben då på Viktorias hahaha xD bara för att Lisa och jag gjorde oss en egen uppfattning 8-)

Pizzagubben - Viktorias
Jessica - HEJ, hur länge har ni öppet?! *pratar jättesnabbt*
Pizzagubben - Till ti.....
Jessica - AHA OKEJ, MEN DÅ HINNER VI INTE MEN TACK SÅ MYCKET HEJDÅ!! *fortsätter prata jättesnabbt* *klick*
Chrissy och Lisa - HAHAHAHAHA !
Jessica - Öööh ?

HAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA jag doog xD hahahhaha....

o Lisa ba satt  o letade bilder på Zac typ hela natten och ville att vi skulle hålla med fast jag o jessan ba *snaaaaaark* xD hahahhahaha...typ ^^

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha aw , sötnos !! Tack för allt (L)

2007-01-04 @ 21:36:59
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Jessica

btw , miss u (L)

2007-01-04 @ 21:37:31
Postat av: CHRISSY

ååhh jag saknar diiiiig :( `(L)

2007-01-04 @ 22:58:21
URL: http://christiine.blogg.se
Postat av: Liiiiiisa

jag saknar också dig hallå :O (L) iiihh, roligt inlägg xD HAHAHA

2007-01-05 @ 00:35:41
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Chrissy

meen jag meeee :( miss u miss u miss u! x) (L)
hahahha yes det var kul (a)

2007-01-05 @ 12:12:00
URL: http://christiine.blogg.se
Postat av: Idaa

bara för att jag inte tänker åka samma dag som ni kommer nästa gång :O

2007-01-07 @ 03:14:42
URL: http://Idaao.blogg.se
Postat av: Chrissy

aaw det hoppas inte jag heller!! Det var längesen vi sågs :O (L)

2007-01-07 @ 19:53:32
URL: http://christiine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0