mcflurrytime :D

117812-55   117812-56

haha heeeeeej xD alltså som ni kan se på bilderna så hade jag det lite gött med GLASS, höhö och inte vilken glass som helst utan, MCFLURRY-daim ;) wihoo ^^ haha. Det var såhär att vi skulle in till stan för att checka ett annat gymnasium, film&musik gymnasiet, det verkade shysst men jag är fortfarande osäker på vart jag vill gå någonstans! -.- men ih det måste ordna sig på nått sätt, det gör det väl alltid antar jag..öhm sen så var Bergska på våran skola idag och föreläste om deras gymnasium, det ligger här då så då slipper man ju pendla, ett plus i kanten ;P sen så är det en mycket trivsam och trygg skola skulle jag tro, aah det är verkligen skitsvårt! :O baah jag klarar inte av det här iuhh men nu ska jag gå o sussa! ^^ höhö btw rebboo, miss u on msn today :| where were you? xD
TJABBA ! <3 

Kommentarer
Postat av: rebbHOE

HI MY DEAR AND SEXY WIFE xD

2007-02-02 @ 12:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0