plundring ^^

117812-52

Tjohoo :D
haha japp nej vi e inte alls sena med att slänga ut vår gran x) det är bara det att den var så fin så mamma har inte haft tanke på och ta bort den , men nu så iaf så skulle vi ha lite julgransplundring tihi ^^ how fun ;D haha yes it is, men inte när man är så några inte lika kul kanske men det är mysigt (a) och jag ba fick godis av mamma hehe det tyckte jag var snällt :) för jag köpte en godispåse förut som jag hade tänkt o spara tills imorn när vi ska se på film me skolan aa men det gick ju bra, typ halva e kvar -.-' jag vet jag är världsbäst på att ÄTA upp godiset höhö xP. men nu så har jag lite extra ^^ haha jo btw vi ska se på "Schindlers list", vi läser ju om andra världskriget och det där med förintelsen. På fredag (MIN FÖDELSEDAG :D) så ska vi gå en marsch ner till centrum för att lyssna på en massa tal och sånt annat tråkigt xD , men jaa i år så kunde man gå till bergska och lyssna på lite band bl.a, men sen så på lördag så är det ett annat band som ligger mig varmt om hjärtat! :) de har bytt namn och heter nu Deprived , aah kanske ska se dem på lördag men vet ej än ;P sångaren och trummisen är ialf typ SÅHÄR *visar med händerna* HEETA :O :O iih hahaha xD yeah nu ska jag återgå till mitt höhö x) vi höres och synes kompisar ! PUSSOKRAAAM <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

let's kill the "marsch"(!) and go home and sleep

2007-01-24 @ 22:49:37
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm
Postat av: Lisa

AHOOOO, den dära schindlers list har vi också sett i våran skola :D haha, den är så sorglig med den dära flickan i röd kappa :O aaawh, jag tpy grät vafan xD

2007-01-25 @ 20:46:35
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0