Rockbjörnen



okej då ska jag ta o skriva om the rockisch bear xD  , yeah it was really fun, I enjoyed it completely! ^^
JAG OCH ÅTER TILL SVENSKAN DÅ! njaa men jaa, det var kul igår.. :)

Jag och pappa åkte härifrån ungefär vid tvåtiden, kom fram till Stockholm vid fyra men eftersom att den staden är så stor så var vi inte vid Hovet förns halv fem, snacka om vääääääääääääääg xD mm så letade vi parkering o sånt..jaja så gick vi upp till Globen Shopping för att jag Christine blir kissnödig stup i kvarten haha nerå men jag hade ju faktiskt suttit länge i bilen. Då när vi skulle gå ut därifrån så ba hör jag nån skrika CHRIISSYYY typ xD aa (a) så var det Ida (kommer springandes med en ballong i handen xD) o jag ba ååhh :) *sken upp* xD hehe o sen *KRAAAM* sen gick vi vidare till Lisa, Jessica o dem..jao sen så stack Idaa&Ida "/ men I hope I got to see her soon again :) <3

Sen stod vi där i timmar och väntade, oh snacka om KALLT :O Lisas o mina tår bara frös till is nästan, shiiit vad onödigt kallt det måste vara (a), så vi var bara tvungna att gå in och värma oss, haha då passade jag på att ge Lisa hennes julklapp :) iih jag tror att hon blev glad ialf (a) jag var lite nöjd med den ^^. Men så småningom så blev det insläpp och KAOS är det rätta ordet för var det blev, hehe men ingen tränger sig före mig inte som inte ska vara före hahah xD så där fick ni! (a) hahaha...sen sprang vi ner till ståplatsplatsen xD höhö...så blev det ett litet väntande där oxå ;P tjuu not like that, men hey det är kul när man har sånna underbara vännor att stå med ;D såå till den stora galan då...

Han killen med grejsemojs i öronen sa till alla att sätta sig på sina platser och göra sig beredda för direktsändning o jag ba "hallåå mitt hår, hur ser det ut?! Till hon brevid" hahaha nejdå JAG SKOJJA hahahah xD men det hade varit kul x). Sen satte allt tjohej igång och Darinfansen var tusan i mig värst! HAHA jag kan inte fatta det, bara för att man ser honom på bild liksom, ööhh bara för att Ola oxå gjorde det men inte för att vi skrek LIKA högt -.-' sådetsa 8-) hahhahah...sen till det värsta av allt, Ola fick INGEN rockbjörn överhuvudtaget :/ MEN haha han vann iaf "hela havet stormar" haha, go grabben det gjorde du bra! ;D yeah..lite artistframträdanden, priser som delades ut, och lite skämt här o där..sen var det slut. Klockan tio var allt slut och confettin strimlade ner över oss ^^. Efter det så bar det iväg till andra sidan scenen lr rättare sagt till Green Room, där satt Olaponken på huk och skrev autografer, auuw så söt han var! :) Vi kollade in han ett tag tills vi var nöjda mahah xD så åkte jag hem :P japp det var min torsdag igår!
Jag hade verkligen jättekul, tack tjejjer!! :D <3 <3 <3

PUSSOKRAM.


Ps. hahahah och bara för att Martin Stenmarck vann pris för årets låt, så ska jag sjunga den just för dig Lisa (: hahah..
and here it goes: JAG VILL KASTA LOOOSS, OCH LÄRA MIG SLÅSS, JAG VILL SPARKA BAKUT.............................*tillfällig blackout >.<*. TA TJUREN VID HORNEN OCH HÅLLA DEM HÅRT, SMITA FRÅN SANNINGEN OCH KVÄVA ALL GRÅT! JAG KOMMER INTE HEEEEEEEEEEEEEEEM IKVÄÄÄÄÄÄLL OM JAG KÄNNER MIG SJÄLV. LÅT OSS TAAAAAAAA FARVÄÄÄÄL AV BÅDE HJÄRTA Å SJÄL *LALALALALLA*  

varsegood honey (a) <3

                                                                                        

Kommentarer
Postat av: eleonor

hjärta och själ. Jag kan ta ett långt hårt straff, för alla stunder vi haaft ;)

2007-01-12 @ 19:40:33
URL: http://eleonoreriksson.blogg.se
Postat av: Jessica & Lisa

HAHAH SÖTNOS! TACK FÖR ALLT !! (L)


LISA TACKAR FÖR DEN FINA SÅNGEN !

2007-01-12 @ 21:48:54
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Karolina

Aa, jag tog det dansande paret från dig men inte hjärtat. ;D

2007-01-12 @ 23:50:12
URL: http://Kaaroliina.blogg.se
Postat av: Karolina

Kan ta bort det if you want?

2007-01-12 @ 23:53:42
URL: http://Kaaroliina.blogg.se
Postat av: Karolina

HAHA, tacksåmycket ;D

2007-01-13 @ 00:17:07
URL: http://Kaaroliina.blogg.se
Postat av: Idaa

VADÅÅ BALLONG 8-)

2007-01-13 @ 01:54:34
URL: http://Idaao.blogg.se
Postat av: Lisa

AAAWH, men du glömde "jag vill bäras ut på båår, o raka av mitt håår" !! hahahahaha xD jag älskar dig sötnöt ! (L)

2007-01-14 @ 12:56:27
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0