seriöst, jag måste vara otursdrabbad!

HEJ JAG HAR VÄRLDENS OTUR ! :O OKEJ jag krossade en spegel när jag var typ 9 eller 10 år och då måste 7 år ha gått snart !? ELLER? xD HAHA alltså hum, det är inget liksom allvarligt men det är tråkigt när det händer xD först ba *komma försent till sånglektionen* sen ba *vara jätteblöt om skorna (fick tillsägelse)* JAG VAR JU SEN hallåååå xP sen så bad pappa mig att jag skulle köpa tio röda rosor för att  my parents har bröllopsdag imorron aa och då ville han att jag skulle köpa för att de skulle gå hem, (har ingen bil fortfarande) mm så då åkte jag till edqvists men där hade de bara gula rosor i den storleken och prisgruppen som jag hade tänkt mig, japp då sprang jag ner (okej walkade) xD till Blomsterhallen och köpte tio stycken för 200! jag hade tjänat 70 kronor ifall att de andra hade haft röda! -.- baaah aa sen så tänkte jag att det skulle bli svårt att få hem de där blommorna, jag hade nämligen ingen cykelkorg och så fick jag oxå bara en fjuttig plastpåse xD och därför skulle jag lämna dem till pappsen höhö men gjorde inte det utan att jag skulle vara snäll o göra som han sa, JAHA vad tror ni händer, jo jag möter mamma på hemvägen, Å LIKSOM HEJ AVSLÖJAD -.- hahaha dagens skämt :P det gick ju inte o dölja heller så alltså man kan säga att jag ska lita på mina instinkter (alltså lämnat dem hos pappa) men nej HAHAHA det blev bajs av alltihopa helt enkelt xP

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tragiskt dö.. :S men hörrö.. jag tvivlar starkt på att du handlade på Bergslagsblomster..

2007-01-30 @ 18:53:35
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm
Postat av: Kiim

kommentar från det senaste inlägget i min blogg :
inte för att det känns bra att folk har som mig, men det känns bra att veta att man inte ensam , hoppas du förstår vad jag menar :) , och hey hlöm aldrig att du är värdefull

2007-01-30 @ 22:06:01
URL: http://iamkim.blogg.se/
Postat av: Jessica

aw jag tycker din blogg är värsta jättefin !

2007-01-31 @ 06:58:22
URL: http://mickstativ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0