stoltisch

Wihoo haha idag har jag varit jätteduktig och städat mitt rum, hängt och tagit ner tvätt, hängt in nya handdukar på toaletten, men är inte riktigt färdig än ^^ måste dammsuga o sådär. Men det gör jag nog imorn. Nu ska jag nämligen göra min franskaläxa som jag inte tränade klart på igår (a) höhö I know! Shame on me ;P. Hehe sen så skulle jag kolla lite TV då aa och då råkade jag komma till tvåan och så ba är det gokväll och Martin Stenmarck sjunger "sju milakliv" yeah då blev det som vanligt *aahh LIIIISAA (a) <3* stå ut!! haha men liksom ja, det är så vi :) det var coolt ialf, liksom hallå ÖDET gott folk xD. Åh sen så orkar jag typ inte vara inne på msn :O helt helt olikt mig :| hehe men jao jag är väl trött x) så kan det gå, men det är bra, jag har hunnit med en massa mer saker idag bara för att inte datan har tagit upp hela min tid ^^ så jag är STOLT som tuppen ;P. Iiih en grej till som jag diggar är att jag checkade in E! alltså en TV-kanal och där visade dem Golden Globe ;D yeah coolt, det är live därifrån och det är jättekul, alla bara går runt och blir fotade precis alla kändisar haha och så blir vissa intervjuade :P, t.ex HEJ BRAD PITT var en av dem, aah guud IN REAL LIFE !! x D hahaha. Sen upptäckte jag en annan sak, dem visar tydligen "House of Carters" där oxå :O aah vadå öhh jag älskar NICK CARTER (a) Aron är oxå ganska fin men njaa..han är weird :S så...jo just det! Justin Timberlake är me där ^^ iihh yaya men sköt om er ;)

PUSS ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0