Tjooosan!

Höhö nu tänker jag skriva här igen! :P Eehh..jo just det, det första jag märkte när jag kom hem var att de ska skriva om High School Musical  i nästa OKEEJ :D iih haha snacka om att jag blev sådär lite glaad (a)
men vadå jag är inte alls beroende av den filmen och dess skådespelare hehe typ en speciell...HOSTzacefronHOST hahaha x) så är det inte alls det 8-) nana men Lisa är likadan, right? ;)
yeah men jag har inte så mkt mer att skriva förutom att skolan har börjat igen -.-' yeyy jättekul verkligen xD
uuh juste sen så hörde jag Dannys nya låt, den e bra! :) Faktiskt så är den det, första gången så kände jag att det var lite för mkt disco lr ne jag vet inte, men nu har jag kommit fram till att den är bra! Om inte Danny skulle sjunga den så skulle det inte alls vara samma sak :P hehe ja men iaf pussokram ciao på er xD <3


Kommentarer
Postat av: Jessic

Hahahah , Jag tror jag snackade lite för mkt om HSM & Zac idag :O Berättade de där om Kalsongerna (att dom är blåa i ena scenen och vita i andra) & det där om Ryan , du vet .. när han dansar .. xD Och typ massa, ahahahha (a) Oooooppps ^

2007-01-10 @ 15:04:21
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: JEESSS

Hahahhahaha , mest Madde (A) xD Men typ Linda också ^ Det var typ bara det jag snackade om :| hahha

2007-01-10 @ 15:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0