whihooo

Tjena på er! ;D Nu så har jag ändrat stilen på min blogg som ni kan se. Jag blev väldigt nöjd faktiskt ^^ men det är en bild som ska vara längst upp som inte syns :S men aa det fixar jag snart. Ehm sen så har jag fått High School Musical-filmen av Lisa, tack så jättemkt! :) Så den har jag suttit och tittat på. Ihh hihii den är bara för bra och för rolig! xD I JUST LOVE IT! ;D Jaa och sen har jag suttit och sparat en massa bilder på Zac Efron (a) huhu..åh han e för söt, men jag gillar en till kille i den där filmen eller två då :P aa men jag hittar inga bilder på dem :O ååh precis min tur -.-' men ajja så kan det vara ibland. Men nu ska jag äta, undra vad det blir ^ tihi sen imorn så ska jag åka till min farmor o farfar i Skövde :) jag fick reda på att han ligger på sjukhus "/ hoppas att det inte blir för illa :'( men hejdå <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

alla ba har jättefina bloggar :O Jag vill också :| hahah ^

2007-01-05 @ 20:53:11
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Chrissy

Ameh hallåå din e ju jättefin! :O
men jag kan förstå om du vill byta som du skrev, jag blev trött på min förra även om jag tyckte den var fin (a) hehe..

2007-01-05 @ 20:59:13
URL: http://christiine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0