haha det här tyckte jag va kul xD

C hrissy ' - TV säger:
HAHAHAH vetu lr??
Jessica , säger:
ne ?
C hrissy ' - TV säger
jag ba satt här o så liksom hörde jag små ljud hela tiden och jag tänkte att det var en sådan där harskrank, som flög omkring o prasslade, aah jag får för mig saker typ jämt att det kittlades på foten men jag tror det var bandet på min byxa xD aah för jag hatar verkligen kryp o spindlar :|
C hrissy ' - TV säger:
så ba kollar jag åt sidan
C hrissy ' - TV säger:
SÅ VAR DET VÄRSTA STORA typ en meter stor harskrank på golvet
C hrissy ' - TV säger:
jag ba PANIIIIIIIIIIIIIIIK SPRINGER IVÄG
Jessica , säger:
WAAAAAAAAAAAAH :-O
Jessica , säger:
:|
C hrissy ' - TV säger:
haha o jag o Rebbo cammade då så stod jag vid min dörr o så smsade jag att det var en meter spindel i mitt rum , xD haha så liksom hon såg mig xD hahaha värsta kul, vågade inte gå fram till datorn (A) AAH SÅ HON BA *ringring* o så lät det typ som att jag grät hahahah men jag skrattade faktiskt (A) för att jag var så rädd, aah hon ba "men fråga nån som kan döda den då " jag ba "ingen e hemma" hon ba "din hund då?" jag ba "inte hon heller :-O" haha sen jag ba "en bok" en tidning, ska hämta .... jag hittar ingen sen ba AAAH DÄR ÄR DEN, den jagar mig!! *springer upp för trappan*
C hrissy ' - TV säger:
HAHAHAHA
Jessica , säger:
lol
C hrissy ' - TV säger:
sen ba gick jag ner igen och sa till henne att jag såg den nu, jag ba "den ligger därnere på golvet, hon ba TA DEN, lr döda den haha aah o så såg jag en resväska (min) o så tar jag den o slänger på den där saken HAHAHA sen ba "jag vill slå den en gång till, för den rörde pyttelite på sig mm o så ba "DAMMSUGAREN"
C hrissy ' - TV säger:
HAHAHA fast jag tog en pärm ist
C hrissy ' - TV säger:
xD
C hrissy ' - TV säger:
så nu är den död !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0