Sommarkrysset

Yes, imorgon bär det av mot Stockholm da huvudstad of Sweden xD Det ska bli så kul! Åker in med grannen som oxå ska till Sthlm och Gröna Lund haha men dem ska dit för att åka grejer ;P Men iaf, får skjuts av dem in till Norrköping där jag går på bussen där Vibbe och hennes kompis sitter ;D sen kommer Rebboo och möter oss vid Centralen :) Sedan åker vi vidare till Grönan och där väntar en lång lång väntan på Sommarkrysset. Men väntandet är ju nästan det som är roligast, när man får träffa alla och umgås :D whihii. Sen sover jag över hos Rebboo <3 Dagen efter fyller syrran år så kan inte åka hem hur sent somhelst men det ordnar sig. Haha men aja ni får hålla utkik efter mig i Tv-rutan ni som är hemma. Nu har jag duschat och lite sådär. Ska platta håret nu härnäst xD Sen fixa iordning lite tills imorgon och efter det blir det sängen!

Ha en bra helg!  Det ska jag ha!! ;D <3

PUSS

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du var ju så grymt sexig i det där gröna regnskynket xD

2007-07-07 @ 21:34:14
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm
Postat av: Paula

jag såg dig :D söötunge!

2007-07-08 @ 00:06:51
URL: http://paaulas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0