Stan

Herregud vad chockad jag blev när jag vaknade imorse. Klockan var liksom halv ett, inte likt mig! Men det var väl antagligen för att den där tanten kom och väckte mig igår. Fick inte sova tillräckligt. Hann med att läsa några sidor i Harry Potter innan jag somnade. Perfekt för jag blev jättetrött så jag somnade direkt. Jag har gett mig den på att jag ska klara läsa ut alla böckerna. Får se hur lång tid jag måste ha på mig. Det lär ju inte gå sådär jättefort eftersom jag kanske inte tänker läsa hela min lediga tid.

Idag så ska jag följa med mamma en sväng in till stan, ska kolla på ny pool bl.a. Den vi har nu är det nästan bara skit med, bättre att köpa en ny tycker vi. Haha och jag har fortfarande inte gjort mig iordning. Får börja dra mig härifrån skulle jag tro. Men vissa sidor är faktiskt rätt så beroendeframkallande. Så jag får skylla på det.

Hoppas att ni får en bra dag! Tjingelingen

Kommentarer
Postat av: Sara

fy o ligga sova sålänge ^^ pssst..checka snyggingen i mitt senaste inlägg :)

2007-07-03 @ 19:22:16
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0