13 juni

Today har jag haft det trevligt med Maria, Sandra och Josephine :) Först spelade vi The Sims 2. Haha sen så fick jag massa garvattacker, haha vi ska inte prata om Maria xD haha alltså det går inte att ha oss i samma rum utan att vi börjar garva (a) tralala. Så gick vi ut en stund, lattjade lite. Jag vet inte vad det heter, men det var populärt för ett tag sen, haha typ beblades? Man drar i en grej och så skjuts sånnhär små runda spetsiga saker iväg och den som stannar sist vinner ^^. Även därute lyckades jag göra mig rolig xD herregud.

Usch smakade just på en toblerone (mörk choklad) inget att rekommendera x) men jag är så sötsugen :O gaah jag blir tokig! Det regnar eller har regnat här nyss, trist men det behövs ju eftersom att det har varit värsta torkan i ett par dar. Sydde klart min jeansjacka igår! :D Blev asfajnt. Ska bara köpa knappar annars så kan jag inte ha på mig den xD hehe den liksom står åt alla sidor då 8-) ska lägga ut en bild som sagt när jag kan ha den på mig ordentligt xP

Hare!

Kommentarer
Postat av: erica

usch mörk toblerone, köpte mamma hem häromveckan. Fy! :P

2007-06-14 @ 17:36:28
URL: http://aspelut.blogg.se
Postat av: Sara

Japp det är ett sånt (a) aa det är fint tkr jag på andra alltså inte mig men jag ville endå ha (a) tralla xD

2007-06-14 @ 20:18:16
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Kim

Aow,tack gumman :) attträffa Th var sjukt overkligt.

2007-06-15 @ 13:37:54
URL: http://Realkim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0