30 juni, Kolmården!

Ojojoj det var ju hur längesen somhelst jag skrev här!! Sorry för dålig uppdatering (a) haha men liksom, jag har jobbat hela veckan, vi har flyttat affärn, igen -.- men aah nu är det för bara 4 månader sen ska vi flytta tillbaks, de ska sanera hela kommunhuset, där vi hade en lokal haha :P Hehe ett perfekt sommarjobb, har ju tjänat en del ;) och mer ska det bli, ska stå ute i boden i två veckor sen. Där vi har sommarstugan, i Arkösund, där har de små röda bodar där det brukar säljas saker och de senaste åren har vi haft en liten bod där. Så där ska jag stå ;D

Aah sen hade jag VÄLDIGT gärna velat åka på Justin i Globen :( men aah det fanns ju inga biljetter sen ville jag till Göteborg men det var ju för bra för o vara sant isf.. men yeah man kan ju inte åka på allt ;P Men fick vara med i telefon iaf, av Rebboo darling ;D

Ja idag då, Vibbe skulle följt med mig till Kolmården men stackarn, hon fick nackspärr! (a) :/ så hon kunde inte!! :( men vi får ses snart igen iaf hoppas jag :) Som tur var kunde jag vara där med Jennifer och Alex, tack så hemskt mkt för det hörni! :D För att ni tog hand om mig hahaha xD Iaf jag fick skjuts av mamma in till Norrköping sen körde syrran mig till Kolmården. Det totalt spöregnade!! :O Kom fram, betalade en biljett och ställde mig o väntade på J&A, dem kom så småningom och då vandrade vi upp till scenen, vi trodde vi hade missat Ola, för dem var försenade men vi kom typ 30 sek innan han skulle uppträda, som tur var var han sist av dem som skulle uppträda :D tur vi hade! ^^ aao scenen var asnära och jättelåg (a) höhö o vilken allsång vi bjöd på, mest på Rain dårå ;D haha! Sen var det signering, och Alex är så skön xD hahaha alltså så pratglad hon e :D :D sötnos, HAHA. Sen skulle jag hälsa från Vibbe, jag ba "jag skulle hälsa från Vibbe oxå" han ba "Vibbe? Vibbe.. vibbe aha Vibbe ^^" typ så tror jag xD haha o så ba "varför är hon inte här då?" jag ba "eh.. hehe hon fick nackspärr (a) xD" haha han ba "hahaha xD okej men hälsa tillbaks" Det lät lite kul , hade inte låtit lika kul om jag sagt att hon brutit benet lr nåt.. (a) haha nerå förlåt! Du måste ha jätteont :O <3 Aah sen följde jag med Alex och Jennifer till Therese (Olas manager) och Alex ba nånting om ifall att Ola tyckte de var töntiga som kom på varenda signering och sådär, men hon ba "neej han uppskattar det jättmkt, det vet ju jag ju :)"Vi ba "aawh :)" haha o så gjorde han värsta minen till Therese när vi stod där, haha han fick liksom sitta där i en och en halvtimma nästan :O måste fått träsmak i baken ju xD hahahaha! Yeah sen skulle vi äta nåt, men då hamnade vi på delfinshowen ist haha, gick förbi Alvaro och Daniel, Olas dansare för er som inte vet. Haha ååh delfinerna, det var såå coolt! Var jättelängesen jag såg det där ;D sen åt vi iaf, haha o min hamburgare var helt bränd!! :( o så slängde jag halva min pommesfritt xD Så körde de allt igen klockan halv tre, o tralala Ola gav oss micken, vi som var längst fram så fick vi sjunga med i Rain så sööt :) och så ba ville han att kameramannen skulle filma oss -.- men ajja. Juste så när han hade sjungit så sa han att han hade sett nån han kände igen i publiken, så ba var det Clabbe! HAHAHAHA, xD yeah han hade coola solbrills på sig ;) han ba stod typ bakom mig o jag märkte inget xD ååh sen de här tjejerna som sjunger "I'm so lucky lucky, I'm so lucky lucky" Dem där Floofiller-dansarna Mario och en till dansade åt dem, de är jättesöta (a) yeah så var det Crazy Frog, Ronald Mcdonald och Mojje med, HAHAHA mina favoriter 8-) not xD hehe, men jaa sen hade han jättebråttom hem :O så men vi vinka hejdå till han, han är så söt xD mm men ja, sen åkte jag hem och nu orkar jag inte skriva mer, men jag hade iaf JÄTTEJÄTTEKUL! :D Tack för idag alla som var med :) <3

Haha och ikväll är det gårdsfest här på våran gata ;D haha men jag orkade inte sitta där så länge, men kanske går dit sen, mina parents som håller i den idag ! xD Dem som startade den fresten ;P huhu.

Yesyes, LÖÖÖÖÖRDAAAAAAAG! Sommarkrysset nästa! Jag längtar som en tok! :D :D :D

Kommentarer
Postat av: camillaa

Tack för igår (a) msn ? PUSS <3

2007-07-01 @ 14:55:12
URL: http://camillsliv.blogg.se
Postat av: alexandra

hahaha,va roliga saker du skriver om mig ^^ men tack för igår,det var jättekul :D

2007-07-01 @ 15:09:34
URL: http://aaalexandra.blogg.se
Postat av: Sara

NU ÄR JAG HÄÄÄÄR :D :D (L) haha, men jag måste läsa först (a) *läser* återkommer ;)KLAR :D ba mamma färdig xD haha, nejdå du fatta inte där tror jag, men iaf va kulkulkul du verkar ha haft, :-D möhaha. Men iaf, ehm..ja men en lite kommentar hära o jag tror jag ska skriva ett inlägg i min blogg, det var inte igår precis :) hihi. men ah, juste!! DIN BLOGG DESIN ÄR JU SUPERDUPER FIN, MEN DET ÄR DEN ALLTID :D (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) <--- la du märke till kärleken där? xD

2007-07-01 @ 15:51:04
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Jennifer

TACK FÖR IGÅR! :D Det va jättekul! :D (L)(L)
Jättesöt design föresten! :D (L)

2007-07-01 @ 16:07:39
URL: http://knasjennifer.blogg.se
Postat av: Sara

hihi (: men all min text kom inte med :( dumma blogg.se -.- haha. va bra, du är så klok :D

2007-07-01 @ 16:07:55
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Sara

ja vet -.- haha. awh visst är han söt jag på låsas är han min :D men i verkligheten är han mormors xD ehm...vi lever i låsas-världen tkr jag (a)
Ville påpeka en sak till & liksom alla bilderna där uppe är mkt fina & om vi ses i framtiden ska jag bara ta en chrissy-sara bild :D om jag får? *blink* xD

2007-07-01 @ 16:17:32
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0