Barbados xD

Hahaha igår var jag och mamma nere på Nr:1 och såg på Barbados xD Jag buggade med henne en gång oxå för pappa är inte hemma och hon ville helst inte dansa med nån annan. Det var massa som kollade åt vårat håll haha xD då vände hon sig om. Fast senare sen så såg jag en av hennes kompisar som i sin tur hade med sig massa andra hon kände. Haha vi tyckte det var kul att kolla in folket som kom. Vilka man kände igen och inte. Hjälp alltså man känner igen de flesta. Jag var den enda minderåriga som var därinne, mohaha ;) när vi gick ut sen alla ba glodde! Maha x) Sångaren i Barbados var värsta unga :O hahaha jättesöt ^^. Han var lite rolig som körde samma moves hela tiden xD men det funka det med. Jag fick schnitzel och äta men jag orkade inte allt (a) weey och min fanta var varm :S uscha. Men gud så skönt det var att sova sen då ;D

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska ta för mig. Kanske städar lite. Som ni säkert märkt sedan länge så blir jag aldrig klar x) Det är ytterst sällan jag städar klart hela rummet på en dag liksom. Men det har hänt! Har faktiskt blivit mkt sämre på det nu :O inte bra. IIihh och Rebboo ringde igår :D I miss her! <3 Men hon kommer hem idag så jag behöver ej vänta så mkt längre :) Jag är asnöjd med håret just nu, jätteplatt o fint hehe om ni ville veta ^^ nja men jag ska väl dra mig och käka lite frukost. Hoppas vädret blir bra idag med. Var längesen jag skrev blogg ju men aah jag orkar typ inte xP Juste i Fredags så kom morbror hit och grillade, det var trevligt och GOTT :D hehe.

puuuussssssss

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAH, barbados xD hahahahaha, är inte det han mathias? xD eller va han heter.. ^^

2007-06-17 @ 17:07:42
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Lisa

hallååå, LJUDERIK HAR MYSPACE!!!!

2007-06-17 @ 17:38:15
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Sara

woohoouh, Barbados. jag har stöt i deras buss o dom bara var inne i våran godisaffär när vi var där. seriöst deras buss stod vid mammas komis o ja bara ouuuuh :-D MATIIIIIIIIIIIAS äger bort Magnus (A)(A)(A)(A)

2007-06-17 @ 21:16:28
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Sara

VA SÄGER DU? herregud, jag hade bra koll jag (a) mattia :( buuu! ouuuh, det kanske var coolare men va fan. nu var de inge kul längre xD

2007-06-17 @ 21:48:33
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0