Markolio äger! xD

Okej bara för att jag råkar kunna hela reagge-låten som kommer o bli årets sommarplåga, haha har väl redan blivit haha xD men ändå, jag älskar den (a) ehm.. tolka det som ni vill :D

Nubbe o sill, vi gör vad vi vill, fem veckors semester nu äre chill, ligga o glassa i visby o jazza, samla på nummer, springa runt o hassla, hälsa på morsan i stugan i Skarnör, första vita helgen jag tror att jag dör midsommar ute bland kobbar o skär, som vanligt däcka bland buskar o bär. Charter, ett sunkigt hotell på Kos, här släpper våra söta svenska brudar loss, öh kom igen ge mig allt jag vill ha. Det är på sommaren som jag mår bra

Det ska va reagge på sommarn, o massvis med sol. dricka hemkört och cola i en uppblåstbar pool. Ja det ska va reagge på sommarn, lite lulli var dag, sjunga nanananana det är de jag vill ha !

Uteservering mitt i stan, sitta o softa o hålla span, beställa in en till kall stor stark. På kvällen grillfest i nån park. Niceiga brudar dem är överallt! Åka båt i söt o salt, bara glida runt i shorts o linne, även om det blåser en aning kallt, ligga på stranden, bira i handen, försöka sola bort den vita randen. Picknick på en filt, en flaska vin åh så märkligt att radion spelar Tomas Ledin

Ref

Vad är en somamr utan trubadur, runt en brasa när solen gått ner, någon önskar att få höra en gammal låt. Då faller alla ner i gråååååt!

Ref..

hahahaha hoppas att ni lär er den nu alla som inte kan, man måste ju kunna den liksom 8-) xD

Weey o sen Grattis till Sara som blev min 1800:onde kommentar hahaha xD o så rapa du när du skrev det oxå? Du är ju konstig hahaha fast kul xD <3

Juste, Rebboo min sköna fyller ju år idag med, göllebölle, Grattiiiis på dig!! <3 Världens bästa BIAATCH ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

asså jag läaste detta inlägg innan jag gick in i duschen ad va det jag sjöng på hela tiden då "det ska va regge o sommar" ja bara, det var lätt chrissys fel, grrr :@ hahaha, nejdå! men den låten äger även om jag tkr han ska ge bort etta platsen till ola på rix (a) nana. jag rapa inte i nån mening nu. shiit vilka framsteg jag gör :D o grattis till rebbo :DD

2007-06-11 @ 22:03:48
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: vibbe

ååååwh, MEN DU ÄR SÖTAAAST BABE !! (L) åååh, VI KAN VARA GLADA TILLSAMMANS :'D (L) iih, din blogg.. I LOVE IT! yeah, (L)

2007-06-11 @ 22:29:47
URL: http://vibbe.blogg.se
Postat av: vibbe

men iiih , DU ÄR JU SÅ SÖT JUU (a) :D haha lätt! :)
åååwh, LÄTT FINAST! (L) och jaa... färgen kan ju diskuteras 8-) HAHAHAAHHA , xD (L)(L)(L) puuss ^^

2007-06-11 @ 22:55:08
URL: http://vibbe.blogg.se
Postat av: vibbe

men iiih , DU ÄR JU SÅ SÖT JUU (a) :D haha lätt! :)
åååwh, LÄTT FINAST! (L) och jaa... färgen kan ju diskuteras 8-) HAHAHAAHHA , xD (L)(L)(L) puuss ^^

2007-06-11 @ 22:56:06
URL: http://vibbe.blogg.se
Postat av: vibbe

chrisssyyy !! ja ba har hittat sötaste bilden, http://i12.tinypic.com/4pxpaif.jpg iiih .. CHERRII (L)(L) jag testade o ha den som bakgrund på min blogg x) men den är liksom SÅÅÅÅ CHRISSY (a) :D haha (L)(L)

2007-06-12 @ 00:41:04
URL: http://vibbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0