promenix

precis, nu ska jag kila ner med vovven till affären och vänta på att mamsingen är klar nere på spa't. Sen ska vi gå och handla mat xD åh det är gott (a) hahaha. Äkta matvrak jag e x) men yeah, jag känner att jag behöver gå ut och röra på mig lite ^^ det är alltid bra. Tralala bara så ni vet så leker jag inte nyttig, jag är sån! hahahahaha vilket skämt xD

jag kanske skriver mer sen, vem vet :D o tack för reaktionerna på min nya design på bloggen haha, speciellt Lisa xD sötnos. Hehe sen om ni är intresserade så har jag inte vattnat blommorna än, fy skam! HAHA.

puss

Kommentarer
Postat av: vibbe

åååååååååååååååååh, DIN BLOGG ÄR SUPERDUPERMEGADUNDER FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN !!!!! ;o (L)(L)(L)

2007-06-18 @ 17:55:48
URL: http://vibbe.blogg.se
Postat av: Matilda

Aaw, designen är ju sååå fin ju ! (:

2007-06-18 @ 18:20:44
URL: http://matildaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0