Träna?

Haha om en stund ska jag iväg med my parents och tro det eller ej men träna haha xD jag känner mig på topp, har precis slängt i mig två stycken vanlijkringlor...hahaha det låter bra va? Pasta och sånt skit funkar inte, socker ska det va hahaha! Ne men dem har såhär kort och så fick man ta med sig en "gästtränare" då tänkte jag att jag kan väl föllja med då, skulle vilja ha lite fler muskler xD haha lr iaf få dem att synas! Fast inte sådär mkt så att det blir okvinnligt :O nja Christine nu ska vi väl ändå inte dra iväg i tankarna.. haha det lär ju inte märkas nåt efter en gång liksom -.- men jag kanske kommer tillbax :D jaja, sååå önska mig lycka till vetja haha xD

Kommentarer
Postat av: carrolicous

hehe du med :D värsta proffset :D :D <3

2007-06-18 @ 21:07:39
URL: http://www.carolinelarsen.blogg.se
Postat av: carrolicous

hehe såliteså :))

2007-06-18 @ 22:45:51
URL: http://www.carolinelarsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0