ÅÅH MINNEN! <3

ÅÅHH jag ba hittade en bild från i somras i Arkö, ååhh *drömmer mig bort* haha men iaf, vi var på såhär o lyssnade på ett reaggeband där en av syrrans kompis spelade i o IIHH han som jobbade på macken, HAN VAR DÄR ! haha o då ba fick jag ju reda på hans ålder, han borde ju vara 18 då (a) hehe o så ba har jag kort på hans rygg! xD HAHAHAHA here it goes:

image114
(om ni undrar över kvalitén så är det ett vanligt kort som jag tagit kort på haha!)

åh värsta fiina jackan!! ^^ hahaha iih alltså vill ni veta en sak? xD haha asså jag var typ så jättenere i honom så jag la en lapp i en lokaflaska haha o ba stallde utanför dörren på macken xD HAHAA o skrev min hotmail o allt, yeah jag vet det krävdes mkt mod för det där vill jag lova! HAHA men tänk om det är värsta gubben som fått tag i den där o ba "humdelidum nu ska vi se här ;)" HJÄLP liksom :| hahahha xD men jag tror faktiskt att de har slängt den i nån soptunna lr nått..åh sorgligt -.- hehe MEN IIH ba genom att se på ryggen så ser man att han liksom e SNYGG!!!! AAAHHH *jag dööör* haha o juste det var nån som kom med tre vinster tills imorron haha det avr pappa som öppnade o han ba"hon hade typ strumpbyxor o ljust hår" hahaha asså HAHA undra vem de va huuum :s ;D.
Nu ska jag fortsätta min städning, hehe kanske hittar några fler finfina bilder, höhö vem vet ^^. Ciaoo

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAHAH HON VILL RETA PAPPA ! ;p

2007-03-17 @ 16:02:13
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Madeleine

Mwaha! Det kommer jag ihåg! Guud vad jag garvade xD

2007-03-17 @ 16:19:14
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm
Postat av: Jessica

Hahahaha Precis x) Fast han har knappt brytt sig ;p Snart åker väl typ Pamela Anderson eller va fan hon heter upp där också xD Fast DÅ tar jag ner dom xD HAHA

2007-03-17 @ 16:20:11
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Jessica

HAHAHAHA LITE FULA KORS I PANNAN OCKSÅ (a)

2007-03-17 @ 16:31:12
URL: http://mickstativ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0