ÅH :D

HEEEJ IIHH JAG ÄR GLAD IDAG :D haha! Det är asfint väder o allt e så himla perfekt typ ^^ eller som en vanlig dag förutom att NU ÄR DET PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSKLOOOOOV!!! :D wiiiie och ikväll så äre DISCO! yeah xD HAHA, jag o Anna ska dra dit o dansa lite (a) älska o dansa liksoooom. Weey o här sitter jag o äter klubba, fy mig, jag bara förstör mina tänder xP dumma mig! Haha åh o va tycker ni, ska jag ha jeanskjol ikväll? :) jag tror att jag kör på det o sen lite leggins o sen ett fint linne och nått snyggt halsband ;D
Höhö Grosvad kommer oxå dit -.- men aah trevligt me lite annat folk liksom ^^) huhu o IDAA I MISS YOU TOO om du ville veta (a) hehe <3 Jag saknar många actually :/ yeah o på måndag tror jag det va, så drar jag till Sälen i några dagar, eeeyy yo nu äre sol i backarna och då blir de att åka av! whihooo :D åh Ska jag platta håret oxå? haha aa jag tror det xD blir snyggast så.

Ah ah men aahh xD hahaha nu vet jag inte vad jag ska göra, typ njuta av första dagen på påsklovet och kolla kläder tills ikväll ;) PUUUUUUUUUSSSSSSSSSSS <3

Kommentarer
Postat av: carrolicous

åh va kul med diiscooo :D jaa åhja dans är det bäästa ! dansar dudå ? :D

2007-03-30 @ 23:13:42
URL: http://www.carolinelarsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0