BAAAH

HALLÅÅ NU ÄR JAG AAARRRRG!! -.-' alltså det är NÅGON som håller på o vandaliserar min stackars cykel :( :( :( liksom NORMALT!! hahaha xP jag ska minsann visa er! mahaha
look look :P

  liksom ser ni ringklockan? :O den e ju uppochner JUU alltså fattar ni, dem har liksom VÄNT på hela styret, jag blir såå lack ---------- .----------- (KINEES) hahaha xD men asså dööödaaa!
Sen för att FÖRSÖKA att bli av med de små krypen lr gastarna så har jag skrivit en jättefin lapp! :D HAHA och det är bäst för dem att de inte rör min cykel i fortsättningen, fattar ni!?!? okej braaa bra bra bra!

 Hoppas att ni har ögon att läsa med oxå! :P
cykel cykel cykel vad vore jag utan dig? :O <3 HAHAHA patetiskt xD (a) men ärligt tjuu ^^
arg arg arg arg arg arg...

o så ba är jag jätteavundsjuk på Rebboo o Lisa just nu -.- men aahh LOVE TO YOU GUYS <3
o mamma o pappa ba ska till Sälen i helgen med deras kompisar o jag ska vara hemma o göra klart min dans..alltså jag måste, herregud annars är det såå ute med mig "/. AJJA HEEJDÅÅÅ!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

MEEH ÄR DOM DUMMA ELLER? STACKARS CHRISSYS CYKEL (L)

2007-03-09 @ 15:53:53
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag lovar, dom kommer pinka på sig när som ser lappen!! :O

2007-03-09 @ 16:17:07
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm
Postat av: Jessica

DUMMA JÄVLAR !! SÅDÄR FÅR MAN INTE GÖRA JU :O

2007-03-09 @ 16:31:07
URL: http://mickstativ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0