Dans för fulla muggar ^^

Åh äntligen är jag hemma igen! Så otroligt skönt. Jag har tagit en välbehövlig dusch efter att ha haft en och en halv timmes dans. Jag är helt slut i hela kroppen. Det kändes annorlunda idag konstigt nog men söndagar är väl så. För jag orkade knappt dansa ut rörelserna ordentligt förutom några gånger. Men vi var bara fyra stycken idag. Det var ganska mysigt faktiskt ^^ Jag fick i alla fall några leenden från henne och det är ju positivt, jag tror att hon tycker att jag kan dansen ganska så bra. Sen herregud vilket fint väder det är! Det är ju alldeles underbart ;D nästan så att jag måste ta en sväng ut sen. Synd bara att vi inte har hunden här hemma. Hon följde med syrran igår men kommer tillbaka snart skulle jag tro. Troligen när mamma har kommit hem. Just det min mamma åkte till Sälen imorse med sin klass. Hon har friskvård på sin skola vid sidan av gymnastiken. Så brukar dem ta en tripp till fjällen varje år. Det verkar vara mycket trevligt (: Själv ska jag dit på påsklovet. Det är mycket skönare att åka skidor då eftersom att solen skiner och det är inte sådär isande kallt! Men vi får se hur mycket snö det ligger kvar där uppe. Hoppas att det finns så pass att man kan åka. Jag vet inte om vi är där hela lovet men kanske fem dagar eller något sådant borde det bli. Hehe alltså nu är jag riktigt stolt över mig själv. Ni som läser min blogg rätt så ofta, tycker ni inte att det var ett ovanligt seriöst inlägg den här gången? (a) Det kanske var tråkigt eller? Ni får kommentera så jag vet. Haha x) Nu tror jag att jag ska vara duktig igen och göra min franska och matte.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0