Days of thunder

För en stund sen såg jag Två skall det vara på Tv4-film. Jag tror att den hette så och det som var roligt med den var att den är precis som Föräldrafällan men här så var det tvillingarna Olsen som var huvudrollerna. Jag har sett en annan film också som utspelade sig på samma sett som den som Lindsay Lohan var med i. Men den var från 80-talet skulle jag tro. Jag vet inte om jag tyckte att den här versionen med Olsen-tvillingarna var bättre men den var bra :) jag hann dock inte se hela. Efter den så började en av Tom Cruise storfilmer, Days of thunder och jag älskar Tom Cruise ;D han äger i sina filmer om man säger så och i den här så är även Nicole Kidman med i. Så jag ska fortsätta att kolla på den.

Ha det!

117812-147

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart som FAN att du Är träffad <3 :)

2007-03-25 @ 21:32:59
Postat av: Kim

Klart som FAN att du Är träffad <3 :)

2007-03-25 @ 21:33:08
Postat av: Jessica

Åh Tom Cruise har en tendens att göra JÄKLIGT Bra filmer xD Du verkar ha haft värsta film weekend du :D Trevligt!! :) Gud vad ironiskt det låter ... men hallåå bara såru vet så är jag inte ett dugg ironisk! Konstigt hur det kan bli -.- ^^

2007-03-25 @ 21:35:44
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Jessica

ÅH VA COOLT ! Du ba fick kommentarer 32,33 och 35 xD och nu typ 37 också xD Whi ^^ Hej jag har inget liv -.- haha

2007-03-25 @ 21:37:12
URL: http://mickstativ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0