Dirrty!

Wiie nu har jag faktiskt bytt låt till min dans (a) JA JAG VET, jag är myyycket sent ute men vadå det måste bli bra juuu faaaaktiskt så måste det det annars så blire inge kul o de vill vi ju inte ^^ hehe :P. JAAOO jag ska dansa till Christina Aguileras "Dirrty" weeey it's good ;D whohoo men som sagt jag är INTE klar än haha kan jag meddela men jag har gjort början typ (: det återstår o se hur det går asså men det MÅSTE ju bli klart, haha press men jag är alltid ute i sista stund med allt höhö så jag antar att det här oxå kommer att gå bra (a) I HOPE SO!image107




Kommentarer
Postat av: Jessica

HHAHAHA det gör jag ju inte alls det .O

2007-03-08 @ 18:51:47
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Anonym

(A)

2007-03-08 @ 18:51:55
Postat av: Anonym

(A)

2007-03-08 @ 18:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0