dooown

yoyo nu e jag hemma and guess what, så astråkigt disco så det inte är sant, tur att man kunde dansa lite med Anna iaf för det var sämsta musiken ever! -.- sen så stack vi till cafét en stund o så gick mamma o mötte mig. o nu sitter jag här, är allmänt nere.. alltså jag kan ju inte låta bli o vara avundsjuk, att aldrig nått sånt händer mig typ, men asså jag vet att ni kommer o hata mig men så är det. varje människa skulle nog viljat vara med om en sån sak. sorry! men det är mkt annat jag är nere för, det där var bara en bråkdel.. ASSÅ baaah nu ska jag sova iaf :) pöööss <3 btw, vi såg en grävling på vägen hem :|

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Var det nara tiopoangare dar da? xD
Gravligar ar trevliga djur <3
Sebastian tycker att det ar tomt utan mig x'P

2007-03-31 @ 03:51:23
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm
Postat av: Anonym

Vadda att det inte star att du har fatt kommentar & vadda att inte allt jag skrev kom med -.-

"Sebastian tkr att det ar tomt utan mig"

Do inte utan mig <3

2007-03-31 @ 03:52:56
Postat av: Madeleine

Haha nu glomde jag att skriva att det var jag som kommenterade xD *Madeleine goes trott i bollen*

2007-03-31 @ 03:53:48
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0