frisk luft

Åh jag bara hör fåglarnas kvitter även fast det är sen eftermiddag haha, men ändå mysigt :) så jag fick mig lite lust att ta en sväng med hunden. Rensa tankarna lite och nervositeten hehe (a). Jag får nog fortsätta med dansen efteråt och så ska jag ta en dusch. Sen tänkte jag att då har jag full kraft igen. Det är bra! Jao igår så vårstädade vi hemma hos syster, trevligt trevligt, haha jag fick duscha hennes växter ^^. Jag soppade oxå deras uteplats fri från barr som var från julgranen xD och så tvättade jag fönster. Kände mig duktig actually. Jag ska lägga in bilder som jag tog hade jag tänkt.

image112

image113

Kommentarer
Postat av: Sara

hätliga bilder, din hund är sååå söt :')

2007-03-11 @ 17:26:51
Postat av: Jennie

söt vovve :P

2007-03-11 @ 19:55:56
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0