GLAAAAAAAAAD :D :D :D

WIIIIIE WIIIE WIIIE MIN BLOGG E TILLBAKA ! :D :D TJOHOOO HEJ JAG ÄR GLAAAD HAHAHHAHAHA ! xD iiiiiiiiihhh ;D O SÅ HA BA ALLA VANT SIG MED MIN NYA BLOGG HAHHA! MEN KOM HIT IGEN KOM KOM KOM^^

såhär var det, jag hade fått ett nytt lösenord tydligen :S alltså jättekonstigt jag tryckte på "glömt lösenord?" o så skulle dem skicka det till min epostadress haha men jag såg inte att dem hade gjort det förns jag märkte att det låg på skräppost aa och så såg jag att det var värsta konstiga lösenordet :O inget som jag kommer komma ihåg haha men assåå dööh varför har dem gjort så för?!?! :O

Kommentarer
Postat av: Emma

ÅH TAAAACK för det där inlägget chrissy! Dom hade gjort samma för mig, men vafan ligger det i skräppost =O fan va stört! och framför allt varför har dom ändrat mitt lösenord?! men ihh nu kom jag in iaf, huvudsaken! tack chrissy :D :D haha

2007-03-04 @ 13:04:07
URL: http://lasseliten.blogg.se
Postat av: Anonym

och föressten, du kan ju ändra ditt lösenord m du inte vill ha deras konstiga x)

2007-03-04 @ 13:15:25
Postat av: Emma

Direkt när du loggar in så finns det en länk där det står "Inställningar", tryck där och sen så finns det en underrubrik som heter typ "Lösenord" :)

2007-03-04 @ 13:25:28
Postat av: Jessica

Whie va kul :D

2007-03-04 @ 14:43:29
URL: http://mickstativ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0