Godmorgon

Godmorgon på er! :) hehe om ni ville veta så när jag kollade på klockan första gången imorse så var hon exakt 09.30 :O haha då jag tänkte gå upp ju, haha helt sjukt xD. Men yeah om några timmar så ska jag möta Anna o så ska vi stå i kaklotteri på B-hallen för o tjäna in pengar till klassen! Bra va? ;D mm nu ska jag väl ta lite frulle, sedan blir det till att plocka undan alla kläder. golvet e jättefint nu ^^ och skrivbordet med om man tar bort det som jag tog upp från golvet HAHA xD yes I'm pretty smart, I know xP. Jag återkommer :D pussheej!

NEEJ DET REGNAR!! :O :'/

Kommentarer
Postat av: Luckyztar

Ja de tycker jag =) Den är asskön när man vrider upp volymet å bara myser omkring hemma.. =) Hoppas du gillar den då, om du köper den.. Så jag inte har "lurat" dig..

2007-03-18 @ 10:26:25
URL: http://luckyztar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0