Godnight foks

Jahaoo då var klockan mycket igen då hehe. Jag är uppe så sent för att jag försöker hinna klart med ett arbete haha men jag gör det sista imorronbitti. Prison Break då, jo det var lika bra som vanligt! Men dock rätt så sorgligt denna gången, var faktiskt påväg till att börja gråta där ett tag. Nu går det i rätt väg iaf för Michael, Lincoln och Sara, bra det :) Det har varit så himla långdraget ett tag nu men nu så löser det sig nog snart. Hoppas det! Höhö men nu är det läggdags, haha tänka sig va klockan e ju bara 00.21 8-) DET ÄR SENT faktiskt, och jagär jättetrött och det är skola imorron så marsch i säng för mig nu ^^

Nattinatti alla ;D

Kommentarer
Postat av: Sara

yeah, va bra du är, tacktack. då kommenterar jag här så får du en, den första kommentaret detta inlägg, yeah! :)

2007-03-20 @ 11:28:00
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: frida

får hoppas att du orkade dig upp till skolan iaf

2007-03-20 @ 13:54:37
URL: http://fridalundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0