haha KUL! xD HAHA

Haha asså först så skulle vi åka o köpa skivor då, mm o mamma typ känner ju alla så hon stannar o pratar me minst 5 olika personer på Viberga -.- xD haha men aahh de här skivorna köptes eller vi köpte fler men det var de här som jag fick :)

117812-118

Absolute dance

Christina Aguilera - Back to basics

aoo sen drog vi till affären, mamma skule lämna ett par byxor till en kund som väntade hos pappa haha!
jepp och så ville jag gå o fika mm men så fick jag sms av Madde att hon skulle knalla ner o köpa onyttigheter maha xD o då tänkte jag att vi kunde fika men nehe då hade hon ångrat sig haha o stod o bakade, hallå slöiiis xP men det är väl tills imorron med hoppas jag? xD HAHA du åt säkert upp alla själv lr? :P hehe nerå. Men aah så då gick jag o mamma o fikade ändå. Vi körde Px2 och jag tog varm choklad med vispgrädde, mmm mums! :D och en chokladboll haha det var ingen bra kombination ska jag säga er, alldeles för mkt choklad typ (a). Aa o sen utanför där då innan vi gick in, när vi hade parkerat bilen så var det en bil brevid som spelade ashög musik nana aa o så satt det typ assöta killar där i (a) o dem ba "är inte det där gympaläraren? :O" *sänker musiken* o jag ba "noo -.-" ALLA har fan haft mamma i gympa hahah! Men det är kul, man kan ju få kontakter höhö ;) nevars men iaf de hade nog typ druckit lite juice för aa men iaf så efter vi hade fikat så börja dem prata igen xD ded satt kvar därute alltså. Så sa dem nått mer till mamma o seb ba "haha Monica pumpar" o jag ba "HAHAHA" o mamma ba "va sa dem?" hahah shiit assöö men aah så skulle vi till eh, behöver vi inte skriva här menee o så gick vi till Kritstallen, först till sminkshoppen o sen till Ica o nananaa o tror ni inte att hon träffar nåra där oxå lr? XD haha asså mm o hon som hon träffa, hon tycker att jag e assöt, aa jag menar de -.- HAHA men hon e trevlig :D. Aao o så kom vi tillbaka till parkeringen då o så ba sitter dem där än HAHAHA o typ har druckit ännu mera "juice" xD tror jag o sen när vi ska gå in i blien, haha asså varenda gång vi kom så sänkte dem musiken hahahhaa, de har respekt för mamma xD haha o de ba viska, där kommer monica igen HAHA xD yeah o så sa den ena som btw e aslik han i Son of Dork som Rebboo älskar haha typ James lr nått va? mm skitsöt ;). O han ba "är det där din dotter?" *försöker se mig* (jag står bakom bilen) haha o så ba mamma "aa en av dem" o han ba "åh va söt hon va :D" o så ba hahaha o så "vad heter hon?" mamma: "Christine" o sen ba "kan inte jag få Christine?" HAHAHHAHAHA xD aasså bästa xD men jag blev typ rädd hahaha han va asläskig, alla satt liksom i den där bilen o lyssnade på asshög musik HAHA yeaah det var kul tyckte jag o sen när vi skulle åka han ba vände sig om i baksätet o råglodde xD haha värsta sööööt ^^. YEES det var det, nu är jag hemma, jag lyssnar på dance-skivan, ruskigt bra! :D såhär kända gamla dancelåtar iihh ;D men aah hare!! PUUUSSS <3

117812-117

and Jessica sweetheart, I'm thinking about you! <3



Kommentarer
Postat av: Madeleine

haha, nejdå jag äter inte upp alla (a)
Men lixom, va gulligt :D "Kan inte jag få Christine?" xD sketasött jue <3

2007-03-16 @ 18:57:55
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm
Postat av: Jessica

Aaaaw sötnos :) (L) och din blogg ba är jättefin ! (L)

2007-03-16 @ 20:50:36
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Lisa

värsta pluttig blooogg!! :D saknar dig byt he way... (L)

2007-03-16 @ 20:50:49
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: idaa

sööötaste bilden på dig!!

2007-03-17 @ 02:52:31
URL: http://Idaao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0