HAHA!

hahahhahaha men hallååå Jessica jag var tvungen o skriva sådär (a) eller typ inte men ändå HAHA! xD

ehm en annan kul grej, jag såhär skulle åka o lämna bröd till kaklotteriet hehe och min mobil ba stod på 10.42 o så ber jag pappa att han ska skjutsa ner mig till 12.00 haha o han ba men klockan är ju kvart i, jag ba *sväljer* HAHA xD nejmen det gick bra sen, tar ju typ en minut o åka ner dit ^^ men liksom jag hade ingen aning om att man skulle ställa om klockan igår 8-) hahah! Men iaf när jag kom dit då så var Ida o Anton och Elin där, Erica hade inte kommit höhö och det var hon o Elin som skulle stå, yes men hon kom så småningom men vi hade typ bara 10 vinster tills Erica kom, haha det går ju inte för det ska stå folk efter oxå i två timmar, Sofia o Linn så alltså aaahh xD haha! Men Maria kom efter en stund oxå och Caroline så jag hoppas att det går bra för dem, hehe o Elin ba "men när får vi ta rökpaus då, vi kan ju inte bara lämna skiten?" haha men hallå smarta ni är -.- haha röka kan ni göra sen xD. O vetni, pappa hämtade mig o så köpte vi lotter o jag ba vann! :D haha men vi tog en kladdkaka istället för mammas hembakta, haha åh jag e så trög ibland -.- men jaja nån annan som får glädjas av det ^^.

ÅÅH hej nu skrev jag lite mer än det var tänkt men ajja tjohoo...........
bilder bilder bilder......hahahhaa xD bara för att LISA tjatar såå!! ;)

117812-145117812-144

O MAN BA WOOOOW VILKA KROPPAR TYP (a) HAHAHA! Linus Wahlgren liksooom o han där brevid hette tydligen Mathias Singh ^^ ååååhhh, kolla ba! :O haha alltså det är inte klokt (a) hur kan man va sådär brun? :O hej han SOLAR kanske! sen MAGRUTOR!! Åh och när vi var på Grease då aa så ba när de ska dansa till Grease lightning så har dem bara överkroppar med typ fejkolja! IIHHH som typ Linus har på bilden dära mmm xD åh jag e fan sjuk :| men needå jag har inte alls haft månaderna Januari (min månad :D) och Augusti uppe hela tiden 8-), man kan ju inte byta när dem finns där xD höhö!! men alltsåå CIAOOO <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahahaha Chrissy liiiiiiikees it !! x)

2007-03-25 @ 13:05:25
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Anonym

Hahah, jo, de ser bra ut båda två :D

2007-03-25 @ 13:52:42
URL: http://callines.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha, mm! :)

2007-03-25 @ 14:08:09
URL: http://callines.blogg.se
Postat av: sandrak

magrutor <3 (a) haha.

2007-03-25 @ 14:59:03
URL: http://sandraao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0