haha

hahahahaHHAHAHAH guuud va pinsamt! -.-
hahaha (a) alltsåå, jag skulle ner o köpa margarin och sylt till min rulltårta som jag ska baka, yes nu är det bestämt ^^, aaoo o så ba *cykla cykla ner ner* sen så när jag kommer fram så är det ingen Maria eller Ida eller Matilda eller Carro där :O jag ba *ledsen :(* haha! sen kom jag på att på lördagar så är det 10.00-12.00 och 12.00-14.00 men hon var inte två än så jag förstår inte vart de tagit vägen, men jaja iaf så när jag cyklade hem igen så började jag cykla utan händer, whohoo KAN NI DET?? xD
mm o så klarade jag nästan hela lillsjövägen, yes o så när jag kom till backen så cyklade jag upp en bit för den, värsta enusiatisk dårå xD mm o så när jag kollar upp så står det typ en 12-årig pojke där o en svart ful katt brevid, han såg jättarg ut :O (katten altså) haha xD va pinsamt! jag ba var i min egna lilla värld, o så var det en tant med en hund lite längre upp o det var värsta tyst när jag gick förbi hahaha ja ba: nananana *visselvissel* TYP, jag kunde inte hålla mig för fnitter (a) YEAH o nu vet ni det! xD

haha sen btw så blev jag typ utelåst i 5 min, SCAAARY!! xD :O :O

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, chrissy då xD

2007-03-31 @ 15:17:32
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0