halluuw

Hej hej jag har tråkigt! >.< , jag har precis käkat frukost och nu äter jag klubba (a) fy mig! inte bra inte bra, haha men asså sen funderar jag på om jah ska ta cykeln ner till B-hallen o hälsa på Maria o Matilda som sitter i kaklotteriet och på samma gång passa på o köpa det jag behöver till mina bakverk som jag ska göra idag ;O ehm..men problemet är typ att mamma förväntar sig att jag ska ha städat när hon kommer hem, men jag har inte börjat än och jag är mer sugen på att gå ut ju ^^ så det får bli så. BAAH Lisa om du hade kommit hit så hade det ialf inte varit tråkigt -.- haha xD <3

JAJA sen ser jag ju ut som ett mäfä just nu oxå ;P det är inte så kul haha! Weey haha fresten jag måste ju veta vad jag ska baka, haha åh jag e så smart, va tycker ni? :D ÅH påsklov ska va roliga inte tråkiga..shiiiit meeeeeen HEJHEJ, jag återkommer SENARE...

PÖÖSS <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

åååhh, men jag ville faktiskt vara hos dig juu (L) ME JA, då tar vi ett j,l&c snack ikväll ^^

2007-03-31 @ 13:07:05
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0