help!!

JAG BEHÖVER INSPIRATION!! Att det ska vara så svårt då -.- nu kommer jag nästan ingenstans, det tar stopp! ÅÅHH jag blir nervig nu hallååå...jag behöver hjälp men kan inte ta hjälp, ska ju göra det här själv. Alltså vet ni hur svårt det är att koeografera en dans!? Gosh jag döör, men en liten tröst kan ju va att jag har kommit på ungefär hälften, okej mer aah men åh det här e inge kul. Skiiit yeaaaaaaah nu sticker jag x) inge roligt med sådan här inlägg men what jag måste liksom..:P höhö godnatt, jag lär inte skriva mer här idag, tjuu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan inspirera dig som fan imorrn xD Kanske med lite "Götebooorg!" xD

2007-03-11 @ 22:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0