JAAAAA :D :D

117812-85
HALLLÅÅÅ HALLÅ NI MÅSTE ERKÄNNA ATT HON ÄR FETT SÖT!!

IIIHH VI VAAAANN VI VANN VI VANN VI VAAAAAANN VI VANN VI VAAAAAANN VI VANN VI VAAANN!! hahah :D
Alltså idag hade vi en könsbytardag på skolan! Yepp och den går då ut på att man ska klä ut sig till det motsatta könet ^^. YEAH och först var jag jättebesviken o ledsen för att jag GLÖMDE!! :O iih liksom owhnoo förstör för klassen typ :| men det var fler som inte var, speciellt killarna, det var bara TVÅ stycken i våran klass av killarna som klädde ut sig -.-' men vi vann iaf ! iih alltså det var en tävling mellan alla klasser och så skulle man vinna tårta hahah xD det hela anordnades av Friends :). Jao men sen så fick jag låna en tröja av Sandra och så tog jag på mig mina gympaskor och träningsbrallor hehe tur att vi skulle ha gympa liksom (a). SÅ jag fick vara med på kortet iaf! :D wiie fast Ida var med fast hon inte var utklädd! :P Det var min dag typ, nu sitter jag här igen som vanligt hahaha meen öhm jag har en till bild, på svenskan så skulle Kerstin dela in oss i grupper inför det muntliga nationella haha o så slutade det med att alla ville skriva sina smeknamn istället haha men jag vet inte om det syns men iaf, Sofia= BATMAN haha jag vet, typ världens skönaste människa, jag lovar! xD sen Jakob= Kobbe, David kallades tydligen för Puyole (en fotbollsspelare) han var lik haha, båda har lockigt hår o krull I think xD hahah o så Josephine= Joy och jag skrev (chria, chrissy, chrisso) haha vadåå 8-) o Anna hette Brad, hon fick det namnet idag ^^ yeah o så skrev jag Brat ist men det ändrade hon sen..-.- hahaha o så över det skrev hon Annsipansför det kallar jag henne :) sen hette Sanra Erik idag och Joesphine Joseph HAHA! Vi hade snöbollskrig innan och efter gympan haha och när vi duschade sa vi att vi skule daska varndra med hannduken tills nån böörjade att blöda haha bara för att KILLAR gör så haha inte riktigt men nästan, haha det är så kul att leka kille! xD men jag kände mig inte så killig men iaf :P o sen Kerran ba tog Vesels keps o typ började acta som en boy hahah o så fick hon skuldkänslor sen för att hon kom på att det var fördomsrikt att göra som hon gjorde (leka tuff) HAHA "alla är ju inte sånna, ni killar här e så goa o snälla såå!) hahaha meen JAAPP det var det !!! hahaha now I'm finished xD PEACE OUT!

image86

Kommentarer
Postat av: Sara

awh tack chrissy typ, liksom du är helt otroligt underbar, men det löser sig nog. jag är bara känslig (a) hoppas allt är bra med dig (L)

2007-03-03 @ 11:55:29
URL: http://klompa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0