jobbigt (a)

okej hej shit vad trött jag äääääääääääääääääääär, jag fick typ håll 9959296 gånger!! HAHA eller inte men många iaf och det gör ont -.- JAG VILL HA TILLBAKA min kondition! haha fast jag tror faktiskt att det dels beror på att jag åt precis innan jag gick ut o sprang (a) så hoppas att den anledningen stämmer ^^ men det roliga var liksom att när jag satte på musik *hej osocial* xD så ba fick jag värsta lusten o springa haha plus att jag gjorde en massa aeorobicssteg/danssteg samtidigt ^^ o Anna, Maria och Jennifer ba MEN CHRISTIIINE vänta haha o sen sprang dem om mig -.- a while ^ men ahh shit det var skönt, o nu har jag duschat haha o så äre nationellt prov i engelska imorron oxå, UPPSATS, damn en och en halvtimme var väl inte o ta i va? En uppsats tar lång tid iaf för mig ;P hallåå men jag tror att det kommer o gå ganska så bra faktiskt (: *hoppas hoppas hoppas!* sen så tänkte jag passa på o önska ALLA som ska ha de ettt LYCKA TILL från lilla mig ;D

puss ciao  <3

Kommentarer
Postat av: annie

vad snäll du är som pallar med ett trögo som mig!
jag har inte använt samma som du har (fashion) så det verkar inte gå att ha nån bild.. men jag börjar fatta hur man gör nu!
tack så himla himla mycket damen! :D

2007-03-27 @ 18:55:31
URL: http://annieogren.blogg.se/
Postat av: bella

Du är ju duktig som kommer ut och spinger iaf. skullse själv ut i dag men självklart var dte emr lockande att göra nåt annat. lycka till på provet.

2007-03-27 @ 19:12:54
URL: http://bemybaby.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag hoppas också det blir bättre :O Men funderar typ på allergisk reaktion nu, stööört iallafall (a)
NEEHEEEE FÖR DU ÄR SÖTAST !!!

TAck för att du alltid kommenterar by the way, blir såååååååhääääär glaaaad ! :)

Och jag ska också ha det där imorn, jag kommer dö, jag suger på engelska :|Men lycka till själv (L) höhö

2007-03-27 @ 20:03:31
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Jessica

Haha, åh nej inte bråk. Vi är söta båda två :D *skakar hand*

aa, jag har as ont .. USCH "/ det känns som att det ska hjälpa och gråta ut det, du vet som när man har nått skit i ögat typ fast 100 gånger värre? Det är jättejobbigt! Jag är inte ens säker på att det är en vagel längre, kan vara en allergisk reaktion också .. men det visar sig väl.

Hahaha, dina me, bääääst lixom :) Love u (L)

2007-03-27 @ 20:19:09
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Lisa

NEJMEN PLUTT :O jag har värsta minnesförlust ju och typ tror att jag har svarat på alla :O HALLÅ, DU ÄR INTE TRÅKIG!! du får inte tro att jag tycker det juu :( *dåligt samvete* o nu kommer jag itne ens ihåg vad jag skulle svara på xD hahahaha, DU ÄR BÄST (a) (L)

2007-03-27 @ 20:44:41
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Lisa

OMMEEE, jag ba had eksirvit största kommentaren så gick det inte att skicka!!! så jag ba *kopierar* *stänger ner* *trycker upp internet igen* *ska kopiera in det igen* OCH SÅ BA KOMEMR DET INGET !! -.-' DAMN, jaja, det jag skrev va i varje fall att du får itne tro att jag tycker du är tråkig!! :O jag har tpy minnesförlust så jag trodde jag typ hade svarat redan :O:O TRO INTE ATT JAG TKR DU ÄR TRÅKIG.. *skuldkänslor* liksom FÖRLÅT! (L) pumpkinpie (L)

2007-03-27 @ 20:56:54
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0