Kaklotteri

Weey då ska jag börja med o redogöra för hur det gick på kaklotteriet maha xD. Alltså det gick skitbra! :) det var massa söta gamlingar OCH andra vuxna o barn som köpte lotter av oss :). Så det var jättekul hihi..meeen de sista vinsterna var inte så välbakta direkt höhö xP.

En farbror sa som såhär när han vann:
eh jag tar de här bullarna som är välgräddade..man får inte gå ifrån ugnen (syftar på de andra påsarna)

haha o han ba tog dem som jag o mamma bakat (a) HAHA värsta bästa juu ^^

117812-125 117812-126

Och nu så har jag varit på dans, alltså SHIT va blåmärken jag kommer få, det har jag jämt efter dansen, hennes stretching går för det mesta ut på att stå på knäna -.- BAAAH haha och nu måste jag duscha igen oxå!

Sen var det några som hade kommenterat "makeover" -inlägget och påpekat att det inte syntes nått, jo skillnad tycker jag att det var men jag skrev "vardaglig" inom parentes och till vardags så har jag bara mascara o rouge vanligtvis, men aahh ^^ så ni vet :P. Jag tycker inte att man behöver vara sminkad som till fest på en söndag liksom! Men det kanske syns bättre på den där bilden med Anna. hehe men ni kanske tänkte er en helhel förändring för att jag döpte inlägget till just "makeover" hehe mitt fel xD. men CIAO på ett tag :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, gulligt med kaklotteri ;D

2007-03-18 @ 18:36:16
URL: http://gunke.blogg.se
Postat av: Lisa

haha, du är lika mkt datanörd som jag! HAHA

2007-03-18 @ 18:41:46
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Sara

ouuhw, kaklotteri. det hade vi aldrig :O våra klass var liksom, hahhaa. ja lite som dom var. vi var speciella x) höhö. 9C gick jag i faktiskt. & du i 9B? xD

2007-03-18 @ 21:06:29
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0