Kiim läs! xD

SHIT :O haha jag ba satt här o sorterade planscher o så aa o så var jag bara tvungen o skriva här när jag tog upp en plansch o så vare Tokio Hotel på ena sidan och Johnny Depp på den andra alltså HAHAHA det var ju nästan komiskt! Fattar ni om jag säger Kiim? ;) HAHA Kiim erkänn att det var lite kul? xD men du kanske har sett den men aah, ganska ny är den ;D shit va coolt då skulle du ju inte kunna välja? :O ahh o nu kräverjag nästan att du Kiim ska kommentera (a) hehe vill veta ^^

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vilken fin blogg : )

2007-03-17 @ 14:53:42
URL: http://oliviasundin.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, tackar tackar : )

2007-03-17 @ 15:44:42
Postat av: Jessica

Hahahahaha, jag har okcså den affishen ! Mamma har satt upp den på toan -.- Allså .. Hon är så normal bara så du vet x) Hahahah ! Men jag tänkte också på Kim när jag såg den första gången x)

2007-03-17 @ 15:56:14
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Anonym

hahhaha , omg, jag skulle inte kunna välja xD
hjälp jag skulle NEJ jag vet inte vad jag skulle. hahahah xD två favoriter på en affisch så kan dom ju inte göra :o !

2007-03-17 @ 19:35:13
Postat av: Anonym

jag , kim skrev det senaste

2007-03-17 @ 19:35:52
Postat av: Kiim

hahaha ^ fett kul med ett inlägg till mig xD värsta speciell man känner sig xD (A)

2007-03-17 @ 20:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0